Dlaczego mailing jest skuteczny?

Dlaczego mailing jest skuteczny?

Mailing jest na czele ROI

Współczynnik CR e-mail marketingu (2,3%) jest wyższy niż CR wejść bezpośrednich (2%), postów w social media (1%) czy display (0,7%).

dla 95% respondentów wywodzących się z Generacji Z i pokolenia Millennialsów ich osobisty adres e-mail jest niezbędny w codziennym funkcjonowaniu.

5 PLN wydanych na e-mail marketing to 200 PLN zwrotu z inwestycji.

60% respondentów wolałoby powiedzieć firmom dokładnie, jakiego rodzaju contentem są zainteresowani, podając swój adres e-mail po raz pierwszy.

Współczynnik CR na świecie

0 %
social media
0 %
email marketing
0 %
display

E-mail marketing najpopularniejszym elementem
lejka sprzedażowego

Źródło: Demand Metric and GetResponse 2019
Źródło: Demand Metrics and GetResponse 2019

Sieć cyfrowej reklamy e-mail.
Zapraszamy do kontaktu!

Zadzwoń

Napisz

Odwiedź

EMAILads​

ul. Strąkowa 15a
01-100 Warszawa

Agencja E-mail Marketingowa
Zapraszamy do kontaktu

Odwiedź

EMAILads

ul. Strąkowa 15a
01-100 Warszawa