SŁOWNIK E-MAIL MARKETINGU

Zapoznaj się z kluczowymi pojęciami

wyrażony procentowo stosunek liczby otwartych e-maili do wysłanych.

wskaźnik informujący o aktywacji linku w otwartej wiadomości np. w celu zapoznania się z produktem lub uzupełnieniem formularza na landing page’u.

realizacja celu na witrynie po przejściu z wiadomości e-mail np. zakup lub uzupełnienie formularza.

wiadomość e-mail, forma powiadomienia z witryny www, wysyłana po dokonaniu transakcji lub określonej czynności, np. wiadomość z fakturą, e-mail przypominający hasło logowania, potwierdzenie dokonania transakcji.

zaawansowana, dynamiczna forma wiadomości e-mail, która pozwala zrealizować cele bez przechodzenia do witryny www np. wybór wariantu produktu lub edycję dokumentu tekstowego w wiadomości. Technologia skraca tzw. ścieżkę zakupową e-commerce oraz przyspiesza wyświetlenie zawartości wiadomości.

ten nagłówek daje gwarancję etycznej wysyłki e-mail oraz 100% bezpieczeństwa Twoich danych.

(cost per sale) model rozliczenia kampanii reklamowej w oparciu o sprzedaż, np. 5 zł za sprzedaż produktu w e-sklepie.

(cost per lead) model rozliczenia kampanii reklamowej za lead, czyli dane pozostawione przez potencjalnego Klienta w formularzu kontaktowym, np. imię i nazwisko, e-mail, telefon.

(cost per action) model rozliczenia kampanii reklamowej od dokonanej na witrynie www akcji, np. przejścia do zakładki kontakt w menu strony.

(cost per click) model rozliczenia kampanii reklamowej za kliknięcie przez odbiorcę w reklamę.

(cost per mile) model rozliczenia kampanii reklamowej od 1000 wyświetleń kreacji reklamowej – banneru reklamowego.

(click through rate) stosunek kliknięć w reklamę do wyświetleń reklamy, np. jeśli link sponsorowany w wyszukiwarce Google wyświetlił się 100 razy, a 5 razy odbiorcy w niego kliknęli, CTR wynosi 5%.

kampania reklamowa online, której głównym celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Zwykle nie posiada targetowań, czyli zawężeń określających cechy odbiorcy.

zaplanowane działanie reklamowe, które zakłada realizację celów firmy. Kampanie reklamowe online rozliczane są m.in. w modelach CPM, CPC, CPA, CPL, CPS.

dane kontaktowe Klienta pozostawione w formularzu kontaktowym na witrynie www w celu otrzymania oferty firmy.

Sieć cyfrowej reklamy e-mail.
Zapraszamy do kontaktu!

Zadzwoń

Napisz

Odwiedź

Agencja E-mail Marketingowa
Zapraszamy do kontaktu

Odwiedź

EMAILads

ul. Strąkowa 15a
01-100 Warszawa

EMAILads​

ul. Strąkowa 15a
01-100 Warszawa