wiadomość e-mail, forma powiadomienia z witryny www, wysyłana po dokonaniu transakcji lub określonej czynności, np. wiadomość z fakturą, e-mail przypominający hasło logowania, potwierdzenie dokonania transakcji.
zaawansowana, dynamiczna forma wiadomości e-mail, która pozwala zrealizować cele bez przechodzenia do witryny www np. wybór wariantu produktu lub edycję dokumentu tekstowego w wiadomości. Technologia skraca tzw. ścieżkę zakupową e-commerce oraz przyspiesza wyświetlenie zawartości wiadomości.
(cost per lead) model rozliczenia kampanii reklamowej za lead, czyli dane pozostawione przez potencjalnego Klienta w formularzu kontaktowym, np. imię i nazwisko, e-mail, telefon.
(click through rate) stosunek kliknięć w reklamę do wyświetleń reklamy, np. jeśli link sponsorowany w wyszukiwarce Google wyświetlił się 100 razy, a 5 razy odbiorcy w niego kliknęli, CTR wynosi 5%.
kampania reklamowa online, której głównym celem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Zwykle nie posiada targetowań, czyli zawężeń określających cechy odbiorcy.
zaplanowane działanie reklamowe, które zakłada realizację celów firmy. Kampanie reklamowe online rozliczane są m.in. w modelach CPM, CPC, CPA, CPL, CPS.